طنابزنان همدانی در ماده سرعت جاگینگ ۳۰ ثانیه و سرعت استقامت ۳ دقیقه در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، الهام امیرزاده، مسئول کمیته طناب زنی هیات ورزش‌های همگانی استان همدان با اشاره به حضور سه ورزشکار ملی پوش این استان در رقابت‌های جهانی کانادا گفت: کیانا ببری نیک شرکت کننده ماده جاگینگ سرعت ۳۰ ثانیه است و کیمیا ببری نیک نیز در ماده سه دقیقه استقامت با حریفان رقابت خواهد کرد.

او  افزود: همچنین مصطفی وکیلی در ماده سرعت استقامت ۳ دقیقه در مسابقات جهانی کانادا مسابقه خواهد داد.

مسئول کمیته طناب زنی هیات ورزش‌های همگانی استان  همدان با ابراز خرسندی از اینکه امکان حضور طنابزنان همدانی در مسابقات جهانی فراهم شده است، تأکید کرد: درخشش در این مسابقات هدف اصلی ما است.

امیر زاده با بیان اینکه هم اکنون رکوردار آیتم سرعت در کشور هستیم، گفت: طنابزنی همدان از همان آغاز بکار این رشته به لحاظ فیزیک بدنی در بخش سرعت موفق بودند و توانستیم این آیتم را توسعه دهیم تا جایی که اکنون رکوردار کشور هستیم.

او تصریح کرد: در مسابقات جهانی خواهران ببری نیک در رده سنی ۱۶ تا ۱۸ سال و مصطفی وکیلی در رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال رقابت خواهند داشت.

مسئول کمیته طناب زنی هیات ورزش‌های همگانی استان  همدان افزود: سه هزار ورزشکار از کشور‌های مختلف جهان در این مسابقات شرکت دارند.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.