با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی صورت گرفت؛

برگزاری مجمع هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی در همدان+فیلم

مجمع هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی امروز با حضور قهرمانان، مسئولان و همچنین اعضای مجمع برگزار شد.

 

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان, امروز مجمع عمومی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی با حضور رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی کشور، رئیس هیئت ورزش‌های روستایی بازی‌های بومی محلی استان همدان، معاونان اداره کل ورزش و جوانان همدان و همچنین قهرمانان این رشته و اعضای مجمع و دیگر دست اندرکاران آن‌ها در همدان برگزار شد.

مهرداد نادری فر، رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان در رابطه با تجهیز زیر ساخت‌های این رشته ورزشی در سطح استان بیان کرد: در شهرستان‌های نهاوند، ملایر و اسدآباد به ترتیب ۳ و ۵ و ۱ روستا در نظر گرفته شد. امروز ۹ صبح با حضور آقای پرویز پرستویی یک روستا در کبودرآهنگ تجهیز شد و در تویسرکان و فامنین نیز به ترتیب ۵ و ۱ روستا مجهز شد. در دیگر شهرستان‌های استان نیز این امر به جد صورت گرفته و در مجموع ۳۰ روستا را در استان همدان از امکانات ورزشی تجهیز کرده ایم. ۳۱۵۸ ورزشکار سازماندهی شده خود را توانستیم بیمه کنیم و هیچ هیئتی در سطح استان به رقم ما نرسیده است.

او از گزارش مالی هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان همدان در سال ۱۳۹۹ رونمایی کرد و اظهار داشت: ۴۸۵ میلیون تومان برای این هیئت ورزشی هزینه شده است که با عنایت به این موضوع که تجهیزات توسط هیئت استان تولید می‌گردد در هزینه‌های آن نسبت به قیمت بازار مبلغی بیش از ۷۰ میلیون تومان صرفه جویی شده است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان ادامه داد:۱۸ جشنواره و ۸۰ برنامه فرهنگی به همراه همایش‌های پیاده روی در سطح استان برگزار کردیم. برنامه‌های جام ورزشی نوروز را در استان همدان برگزار کردیم که برگزاری این تورنومنت را می‌توان یکی از افتخارات استان و حتی فدراسیون کشور دانست همچنین دو هزار دست لباس ورزشی به افراد مشخص داده شده است.

محمد تقی امیری خراسانی، رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کشور با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌ای بین این فدراسیون و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، گفت: کلاس‌های داوری در سطح استان برای معلمان ورزشی تدارک دیده شده است تا معلمان با مبلغین و. فدراسیون برای استان‌ها مدرس تعیین کند

او با بیان انتقادات صورت گرفته به سمت فدراسیون فوتبال کشور و هیئت‌های ورزشی آن در سطح استان‌ها گفت: هیئت‌های فوتبال قوانین خاص خود را دارند و اگر وزارت ورزش کشور در این امر به ما کمک کنند داوران فوتبال در مسابقات ما تمایل بیشتری برای حضور دارند و حقوق کم را بهانه نمی‌کنند. در تلاشیم تا پیش از ارسال اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال به فیفا مفادی. را در این اساسنامه جای دهیم تا این موارد به صورت مستقیم و واضح مشخص باشد

رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی کشور خاطرنشان کرد: در بهمن ماه المپیاد استعداد‌های برتر ورزشی کشور برگزار می‌شود. پینگ پنگ، شطرنج، فوتبال رومیزی، دارت و طناب زنی از مسابقات این تورنومنت خواهد بود. سامانه‌ای برای تیم‌ها و ثبت نام آن‌ها در مسابقات تعیین کرده ایم که سرپرست هر تیم وظیفه انجام ثبت نام تیم را برعهده دارد.

در پایان این مراسم از ورزشکاران این رشته تجلیل شد.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: ورزش ، بومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار