رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌ها و ورود خودروهای غیربومی به شهر‌های دیگر ممنوع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی رضایی رئیس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در پی ابلاغ مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال و تشدید ممنوعیت‌های تردد، این ممنوعیت از ۱۲ ظهر روز یکشنبه ۲۴ مرداد در ورودی و خروجی تمام شهر‌ها اعمال شده است و همچنان تا ساعت ۲۴ جمعه ۵ شهریور ادامه دارد.

او افزود: کنترل‌های فیزیکی و سیستمی با تلاش همکاران بنده در تمامی محور‌ها صورت خواهد پذیرفت.

سرهنگ رضایی تصریح کرد: براساس قانون هرگونه تخلف در شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و در شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد و همچنین هر خودرو در طول شبانه روز، یکبار جریمه خواهد شد.

او بیان کرد: بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کلیه خودرو‌هایی که جریمه کرونایی دارند تا یک ماه فرصت پرداخت دارند و در غیراینصورت جریمه‌های آن‌ها دوبرابر خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: همه مجوز‌هایی که تا قبل از تاریخ ۲۴ مرداد ماه از سوی هر مرجعی که صادر شده براساس مصوبه ستاد ملی کرونا باطل و صرفاً مجوز‌هایی که از تاریخ ۲۴ مرداد ماه به بعد از سوی مراجع ذی صلاح آن هم در مواقع بسیار ضروری و مدت محدود صادر شده باشد، اجازه تردد خواهند داشت.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان افزود: تردد بار مسافر مجاز است؛ اما ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافر باید یک سوم باشد.

او تصریح کرد: خروج تمامی خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌ها و ورود خودروی‌های غیربومی به شهر‌های دیگر ممنوع است و این موضوع به صورت استانی کنترل خواهد شد و به هیچ عنوان اجازه خروج و ورود پلاک‌های غیربومی را نخواهیم داد.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان خطاب به شهروندان گفت: تاکید پلیس براین است که تحت هیچ شرایطی قصد سفر نکنند، چراکه در بار ترافیک سنگین خواهند ماند و چاره‌ای جز برگشت نخواهند داشت، پس باید به منظور پیشگیری و قطع زنجیره ویروس کرونا و برای حفظ سلامتی خودشان، به دستورات ستاد ملی کرونا و همکاران بنده که در سطح جاده‌ها مستقر هستند، اهتمام و جدیت بیشتیری داشته باشند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار