رفیعی گفت:در امیدیه مراسم عزاداری ماه محرم باید در فضای باز و بصورت ثابت با رعایت کامل نکات بهداشتی و محدودیت زمانی حداکثر ٢ ساعت برگزار شود.

سیدمهران رفیعی فرماندارامیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع)  گفت: با توجه به وضعیت بحرانی ویروس منحوس کرونا و پیشگیری از سرایت این بیماری، عزاداری هرگونه دسته جات به شکل سابق ممنوع و عزاداری باید طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا در فضای باز، ثابت و با مدت زمان تعیین شده برگزار شود.

او با بیان اینکه حداکثر زمان برگزاری مراسم عزاداری در امیدیه ٢ ساعت است، افزود:  به منظور حفظ سلامت شهروندان نظارت بر رعایت شیوه نامه های  بهداشتی در محل های برگزاری مراسم عزاداری و همچنین محل های پخت و توزیع نذورات در دهه اول محرم با کمک شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه تشدید می شود تا هم مردم بهره کافی را از این ماه ببرند و هم خطر ابتلای به ویروس منحوس کرونا کاهش یابد.

رفیعی درپایان اظهار داشت:  امیدواریم امسال نیز همچون پارسال با بصیرت و آگاهی مردم ولایتمدار شهرستان امیدیه شاهد رعایت حداکثری نکات  بهداشتی در مراسم عزاداری محرم و صفر باشیم.

حداکثر زمان برگزاری مراسم عزاداری در امیدیه ۲ ساعت است

انتهای پیام/ی

برچسب ها: محرم 1400 ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.