رئیس داروخانه شهید توفیقی گفت:داروخانه شهید توفیقی بعد از داروخانه‌های ۱۳ آبان و شهید کاظمی تهران تنها داروخانه مجهز به امکان مشاوره دارویی در شمال غرب کشور است که از امروز فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رضاییان رئیس داروخانه شهید توفیقی گفت:داروخانه شهید توفیقی داروخانه فوق تخصصی منطقه شمال‌غرب کشور وابسته به دانشکده داروسازی بعد از داروخانه‌های ۱۳ آبان و شهید کاظمی تهران، تنها داروخانه مجهز به امکان مشاوره دارویی در شمال غرب کشور است.

او افزود:این داروخانه علاوه بر اینکه در شرایط کرونایی تمام دارو‌های کرونایی را با قیمت مصوب دولتی و خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهد دارو‌های پیوندی، ام اس، شیمی درمانی را نیز در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌دهد.

او گفت: بخش مشاوره این داروخانه زیر نظر داروسازان بالینی  به صورت آنلاین نوبت دهی خواهد شد و به  بیمارانی که نیاز به تلفیق دارویی یا مشاوره‌ در خصوص عوارض و تداخل دارویی دارند خدمات ارائه می دهد.

او گفت:تعداد مراجعات روزانه به این داروخانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر است که با توجه به فعالیت ۱۲ ساعته داروخانه پذیرش بیش از این امکان پذیر نیست اما با شبانه روزی شدن داروخانه و با افزایش نیروی کار و مسئولان فنی خدمات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.