نوذری با بیان اینکه تردد بین استانی تا ۵ شهریور ممنوع است گفت:مهمترین کارویژه ما سلامت مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،محمد نوذری، استاندار ایلام با تاکید بر برنامه ریزی‌های ویژه برای ایام پیش رو گفت: تعطیلی‌ها باید به سمتی برود که تاثیرات مستقیم و مثبتی در روند کاهش بیماری کرونا داشته باشند.

استاندار ایلام با بیان اینکه پیاده روی عزاداران و حرکت هیئات به سمت امام زاده‌ها ومکان‌های دیگر، پخش نذری و ایستگاه صلواتی ممنوع است، ابراز داشت: مراسمات مذهبی ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا بغیر از مصلی شهر ایلام در مکان‌های سربسته ممنوع است.

او با بیان اینکه از امروز صبح ۲۵ لغایت ۳۰ مرداد فعالیت کلیه مشاعل بغیر از گروه‌های شغلی یک تعطیل می‌باشد، خواستار پیگیری معاونت اقتصادی، صمت و اصناف شد و بر تشدید نظارت‌ها تاکید کرد.

محمد نوذری با بیان اینکه هرگونه تردد بین استانی از امروز تا ۵ شهریور ممنوع بوده و باید ظرف امروز و فردا کلیه خودرو‌های با پلاک غیر بومی از طریق کمربندی‌ها از استان خارج شوند، اضافه کرد: تمام مجوز‌هایی که قبلا توسط فرمانداری‌ها صادر شده باطل و بغیر از موارد خیلی ضروری هیچگونه برگه تردد جدید صادر نشود.

او با تاکید بر اینکه با پیگیری حوزه عمرانی و همکاری نیروی انتظامی کلیه راه‌های فرعی بین استانی مسدود شوند، عنوان کرد: اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی باید با یک سوم ظرفیت فعالیت نمایند.

نوذری بر رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای نکات بهداشتی در ایام پیش رو تاکید کرد و یادآور شد: ورود به پارک‌ها و بوستان‌های شهری و تجمع در آن‌ها ممنوع بوده و از تردد افراد و خودرو‌ها جلوگیری بعمل می‌آید.

او با اشاره به منع تردد شبانه اظهار داشت: تا پایان تاسوعا و عاشورا منع تردد از ساعت ۱۲ و بعد از آن ایام از ساعت ۲۲ شب کلیه محدودیت‌ها اعمال می‌شوند.

استاندار ایلام بیان کرد: مرز مهران تا اطلاع ثانوی بسته است و کلیه کسانی که به صورت غیرمجاز ورود نموده اند عودت داده می‌شوند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.