معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از تحقق ۴۰ درصدی برنامه اشتغال استان در سامانه رصد خبر داد و گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۱ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احمدی معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : هر سال سند اشتغال استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی تدوین می‌شود و میزان اشتغال و برنامه‌هایی که برای تحقق آن در نظر گرفته شده، مشخص خواهد شد.

او با بیان اینکه اشتغال در دو حوزه عمرانی و غیر عمرانی ایجاد می‌شود، گفت : در حوزه عمرانی بنیاد مسکن، در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی و در حوزه حمل و نقل اداره راهداری بیشترین میزان اشتغال را داشته اند.

معاون اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تعهد اشتغال امسال استان را بیش از ۵۳ هزار شغل عنوان کرد و افزود: هم اکنون طبق زمانبندی پیش رفته ایم و ۴۰ درصد از این تعهد محقق شده است.

احمدی افزود: امسال بعد از شهر کرمانشاه، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب و هرسین بیشترین اشتغال ایجاد شده را به خود اختصاص داده اند.

او ادامه داد: اشتغال‌های ایجاد شده در بخش خصوصی به صورت کار فرما در بخش‌های مختلف است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام شده است.

احمدی با اشاره به راستی آزمایی اشتغال ایجاد شده با همکاری دستگاه‌های اجرایی گفت: هر ساله به صورت تصادفی افرادی انتخاب می‌شوند و بازرسان اداره کار برای راستی آزمایی شغل‌های ایجاد شده از محل مورد نظر بازدید می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.