مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت:شهرستان سرپل ذهاب در زمینه اشتغال تعهد یافته در بین دستگا‌ه‌های اجرایی رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه روز یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه در فرمانداری سرپل هاب گفت: ۷۱ درصد ادارات شهرستان سرپل ذهاب اطلاعات خود در زمینه اشتغال را در سامانه رصد به ثبت رسانده اند.

او بیان داشت: سهمیه ابلاغی شهرستان سرپل ذهاب برای ثبت در سامانه رصد ۲ هزار و ۸۶۱ شغل بوده که از ابتدای امسال تا کنون ۸۳۳ اشتغال تحقق یافته ایجاد و در سامانه رصد به ثبت رسیده است.

بیکاری مهم‌ترین دغدغه شهرستان سرپل ذهاب

نورالدین فرزادی پور فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: بیکاری از مهم‌ترین دغدغد‌های امروز شهرستان سرپل ذهاب است و با وجود اینکه کار‌های خوبی که در زمینه اشتغال صورت گرفته با این حال بالاترین درصد بیکاری را در سطح استان داریم.

 فرزادی پور  افزود: مدیران بدانند تا ریشه کنی بیکاری فاصله زیادی داریم و دستگاه‌های اجرایی باید با تلاش بیشتر به تعهد اشتغال خود عمل کرده و در مدت باقیمانده از سال تمام تلاش خود را بکارگیری کنند و عدد اشتغالی را که ابتدای سال عنوان شده را در انتهای سال پاسخگو باشند و این عدد بر اساس فرصت‌ها وظرفیت اجرایی هر دستگاه تعیین شده است.

او ادامه داد: مدیرانی که در تحقق برنامه اشتغال ضعیف بوده اند نیز در صورت عدم جبران عقب ماندگی علاوه بر برخورد قانونی نام دستگاه و مدیر مربوطه را رسانه‌ای خواهیم کرد.

فرزادی پور همچنین بر لزوم همکاری بیشتر بانک‌ها در اعطای تسهیلات اشتغال به متقاضیان تاکید کرد.

گفتنی است : سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.