محمود بنانژاد گفت: مجتمع‌های خاطی که همچنان اصرار بر فعالیت داشته باشند، توسط اماکن پلمب خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمود بنانژاد مشهدی با اشاره به اینکه متاسفانه بیشتر از یک سوم مجتمع‌های تجاری مشهد باوجود مصوبه اتاق اصناف از ابتدای هفته فعالیت داشته اند، گفت: مجتمع‌های خاطی که همچنان اصرار بر فعالیت داشته باشند، توسط اماکن پلمب خواهند شد.


او افزود: تخلفات صورت گرفته در برگزاری مراسم‌ عزاداری توسط برخی اصناف در حسینیه و نمازخانه‌ها رصد می شود و طبق مصوبه ستاد کرونا هر نوع برگزاری مراسم در فضاهای سرپوشیده ممنوع است. 


بیشتر بخوانید


رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: فرقی نمی‌کند که مراسم در حسینیه و یا نمازخانه برخی اصناف برگزار شود؛ برگزاری مراسم عزاداری در فضای بسته در هر حوزه‌ای ممنوع است و اگر ناظران بهداشت متوجه آن شوند قطعا با آنان برخورد خواهد شد.

بنانژاد مشهدی بیان کرد: در صورت پلمب مغازه و یا مجتمع حداقل سه هفته پلمب خواهند شد همچنین یک جریمه تعزیراتی نیز برای آنان در نظر گرفته خواهد شد.

او تصریح کرد: از دوشنبه ۲۵ مرداد تا شنبه ۳۰ مردادماه، تنها گروه‌های شغلی گروه یک مجاز به فعالیت خواهند بود. رستوران و فست‌فود‌ها تنها به صورت بیرون‌بر اجازه فعالیت دارند. گروه‌های نظارتی اتاق اصناف به صورت دو شیفت در صبح و بعدازظهر در قالب ۱۵ گروه در شهر بر فعالیت اصناف نظارت می‌کنند. 

 

انتهای پیام// م.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.