مدیر عالی حرم مطهر رضوی گفت: تمام مراسم‌ها در رواق‌ها و اماکن سرپوشیده حرم مطهر رضوی به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی لغو شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی برادران مدیر عالی حرم مطهر رضوی در کمیته اماکن متبرکه و گردشگری قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی با تاکید بر ادامه روند رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) گفت: با توجه به شرایط حاد پیش‌رو به رغم برنامه‌ریزی‌هایی که برای برگزاری مراسم‌های متعدد در رواق‌ها و اماکن سرپوشیده حرم مطهر رضوی در نظرگرفته شده بود که به خاطر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این مراسم‌ها و لغو گردید.

او افزود: یکی از فعالیت های قابل توجه این روزها تهیه حدود ۱۴ هزار پرس غذای متبرک با مشارکت خیران است که مقرر است بین بیماران کرونایی توزیع گردد.

محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی هم گفت: با برنامه ریزی مدیران آستان قدس رضوی نگرانی نسبت به اعمال دستورالعمل‌های بهداشتی در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) وجود ندارد اما رعایت نکردن دستورالعمل‌ها در سایر اماکنی که زائران به آنجا تردد دارند مایه نگرانی است.

او افزود: محدودیت های خاصی اتخاذ و اجرایی شده است که امیدواریم با رعایت آنها و به‌ویژه ممنوعیت سفرهایی که از امروز از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نظر گرفته شده شاهد بهبود شرایط و گذر از بحران موجود باشیم.

 

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.