مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان  گفت: از سال گذشته تاکنون ۲هزارو ۳۰۰ میلیاردریال تسهیلات اشتغالزایی درسیستان وبلوچستان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، صمصامی   مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان  گفت: تسهیلات اشتغالزایی  از سال گذشته تاکنون در حوزه کسب و کار خرد، واحدهای تولیدی، خدماتی و روستایی به چهار هزار و ۶۵۰ نفر پرداخت شده است.

صمصامی گفت: این صندوق از محل تفاهمنامه ای که با بنیاد برکت منعقد کرده است، از سال گذشته تاکنون سه هزار و ۴۷۰ فقره تسهیلات به افرادی که در مناطق کمتر توسعه یافته، مناطق روستایی و عشایری استان هستند به مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان پرداختی کرده است و تلاش بر این است که تا پایان سال حدود سه هزار نفر به این آمار افزوده شود.

وی ادامه داد: این صندوق برای شناسایی کسب و کارهای کوچک و خود اشتغالی و به واسطه اینکه بهتر متقاضیان شناخته شوند تفاهم‌نامه‌هایی با دستگاه‌های اجرایی منعقد کرده است‌ که هر کدام متقاضیان خود را دارند.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: از صندوق های خرد محلی که بیشتر در روستاها و حاشیه شهرها در حوزه اشتغال فعالیت می کنند توسط صندوق کارآفرینی امید حمایت می شود به طوری که تاکنون ۹۰ صندوق با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار