خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا در رسانه‌ها منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند.

منچسترسیتی دست بردار هری کین نیست

باشگاه منچسترسیتی همچنان به تلاش‌های خود برای جذب هری کین کاپیتان تیم تاتنهام ادامه می‌دهد.

تاتنهام تمایلی برای فروش کاپیتان خود ندارد، اما سیتی معتقد است که می‌تواند با پیشنهاد مناسب این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی اتلتیکو برای ولاهوویچ رد شد

پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی اتلتیکو مادرید برای جذب دوسان ولاهوویچ مهاجم صرب فیورنتینا رد شد.

فیورنتینا مصمم است که این بازیکن ۲۱ ساله را که دو سال دیگر از قراردادش باقی مانده است، حفظ کند. تاتنهام هم از طرف دیگر خواهان خرید این بازیکن جوان است.

بایرن به کیمیچ و گورتسکا باج نمی‌دهد

هربرت هاینر رئیس باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرد که این باشگاه نمی‌تواند به هر قیمتی جاشوا کیمیچ و لئون گورتسکا را حفظ کند.

کیمیچ دو سال دیگر با بایرن مونیخ قرارداد دارد، اما گورتسکا فقط ۱۱ ماه دیگر از قراردادش باقی مانده است و منچستریونایتد به شدت به دنبال خرید او است. بایرن در تلاش است تا قرارداد جدیدی با هر دو بازیکن امضاء کند، اما هاینر تاکید کرد که این تیم نمی‌تواند به این بازیکنان باج بدهد و هر دستمزدی را بپردازد.

قرارداد کورتوا با رئال مادرید تمدید شد

تیم فوتبال رئال مادرید اعلام کرد قرارداد تیبو کورتوا دروازه بان خود را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده است.

کورتوا در رئال مادرید ۱۰۰ بازی بازی انجام داده است و توانسته در ۴۳ دیدار کلین شیت کند. همچنین دروازه او ۸۵ بار باز شده است.

پیشنهاد دستمزد ۵۰۰ پوندی پاری سن ژرمن به پوگبا

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

به گزارش ایندیپندنت باشگاه پاری سن ژرمن آماده است سال ۲۰۲۲ پیشنهادی وسوسه انگیز به پل پوگبا ارائه دهد.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد وارد آخرین سال قرارداد خود با یونایتد‌ها شده است و پاری سن ژرمن پیشنهاد کرده چنان چه او حاضر شود سال آینده به این تیم بپیوندد دستمزد ۵۰۰ هزار پوندی در هفته دریافت خواهد کرد.

ژاکا با آرسنال تمدید کرد

گرانیت ژاکا هافبک تیم آرسنال قرارداد خود را با این تیم تا سال ۲۰۲۵ تمدید کرد.

هافبک تیم ملی سوئیس که در آستانه پیوستن به تیم رم بود با سران آرسنال به توافق رسید و چهار سال دیگر در این باشگاه خواهد ماند.

لیورپول به دنبال مهاجم دیگری نیست

به گزارش اثلتیک باشگاه لیورپول تصمیم ندارد مهاجم جدیدی به خدمت بگیرد.

گفته می‌شود با رفتن دیووک اوریگی وضعیت در خط حمله لیورپول تغییر کند، اما یورگن کلوپ سرمربی این تیم از بازیکنانی که در اختیار دارد راضی است و خرید جدیدی نخواهد داشت.

جدایی بیرین از آرسنال

به گزارش اثلتیک هکتور بیرین مدافع اسپانیایی تیم آرسنال در نظر دارد این باشگاه را ترک کند.

مدافع راست اسپانیایی در ترکیب میکل آرتتا سرمربی آرسنال جایی ندارد و می‌خواهد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به تیمی برود که بتواند در ترکیب اصلی بازی کند.

بزرگان انگلیس به دنبال ستاره ۱۸ ساله متز

به گزارش فوتبال اینسایدر تیم‌های منچستریونایتد منچسترسیتی و چلسی در نظر دارند پاپ سار بازیکن ۱۸ ساله تیم متز را به خدمت بگیرند.
ارزش این بازیکن ۱۸ ساله در حال حاضر ۲۸ میلیون پوند تخمین زده می‌شود. او فصل گذشته ۲۵ بازی در لیگ فرانسه انجام داد و سه گل به ثمر رساند.

تاتنهام به دنبال مهاجم لیدز

باشگاه تاتنهام انگلیس در نظر دارد پاتریک بمفورد مهاجم تیم لیدز یونایتد را به خدمت بگیرد. اسپرز این بازیکن ۲۷ ساله را جانشین احتمالی هری کینی می‌دانند که من سیتی به شدت به دنبال جذب او است.

لیدز علاقه‌مند است این مهاجم گلزن را حفظ کند و طی هفته‌های آینده قصد دارد قرارداد جدیدی به او پیشنهاد بدهد.

اوبامیانگ و لاکازت زیر ذره بین بارسلونا

به گزارش نشریه اسپورت اسپانیا باشگاه بارسلونا پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت دو مهاجم تیم آرسنال را زیر نظر دارد. با توجه به اینکه آرسنال تصمیم دارد هزینه‌های خود را کاهش بدهد این دو بازیکن در فهرست فروش قرار دارند.

بارسلونا وضعیت این دو بازیکن را به دقت زیر نظر دارد، اما برای خرید آن‌ها باید ابتدا چند بازیکن خود را بفروشد.

اورتون به دنبال مهاجم آمریکایی شالکه

باشگاه اورتون در نظر دارد متیوس هوپ مهاجم تیم ملی آمریکا و باشگاه شالکه را به خدمت بگیرد. اورتون تصمیم دارد پیشنهاد ۲ میلیون پوندی را برای این بازیکن ارائه کند.

رئال مادرید قیمت اودگارد را اعلام کرد

باشگاه رئال مادرید علاقه‌مند است مارتین اودگارد را با ۳۴ میلیون پوند به آرسنال بفروشد. علاوه بر این رئال مایل است در قرارداد اودگارد مبلغ ۸ میلیون پوند دیگر به عنوان پاداش و همینطور بند خرید مجدد را بگنجاند. این در حالی است که آرسنال برای این ستاره نروژی فقط ۲۵ میلیون پوند در نظر گرفته است.

مصدومیت، سانچز را از بارسلونا دور کرد

رناتو سانچز هافبک لیل فرانسه به دلیل مصدومیت تابستان امسال به بارسلونا نخواهد پیوست. هافبک تیم ملی پرتغال تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت و تا ماه سپتامبر حاشیه نشین خواهد بود.

تمایل لیورپول برای جذب امباپه

باشگاه لیورپول تلاش خواهد کرد تابستان آینده برای خرید کیلیان امباپه ستاره فعلی پاری سن ژرمن اقدام کند. گفته می‌شود امباپه هم علاقمند است به آنفیلد برود رئال مادرید هم از مشتریان جدی این بازیکن ملی پوش فرانسوی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار