رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از اعلام محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی و ادارات در تعطیلات جدید کرونایی خبر داد.

دهقانی فیروز آبادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند کرونا در کلیه شهر‌های قرمز رنگ که ۷ شهرستان استان در این وضعیت قرار دارند، از فردا مورخ ۲۵ مرداد ماه تا شنبه ۳۰ مرداد فقط گروه شغلی یک اجازه فعالیت دارند و سایر گروه‌های شغلی تعطیل بوده و اجازه فعالیت ندارند.

او با اشاره به این که از فردا محدودیت‌های جدیدی اعمال می‌شود و علاوه بر ادارات برخی از اصناف نیز تا شنبه تعطیل هستند افزود: سازمان‌ها و ادارات همه تعطیل هستند به جز مشاغل شیفتی و ضروری مانند بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی که خدمات ارائه می‌دهند.


بیشتر بخوانید


دهقانی فیروز آبادی با اشاره به اینکه در خصوص نحوه برگزاری مراسم‌های محرم و صفر دستور العمل‌ها ابلاغ شده است تصریح کرد: مسئولیت اصلی نظارت بر نحوه برگزاری مراسم‌ها بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، اما دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز همکاری دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به این که برگزاری مراسم‌های محرم در فضای بسته ممنوع است اظهار کرد: برای حفظ سلامتی رعایت نکاتی مانند زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی هنگام شرکت در مراسم‌های محرم ضروری است.

او ادامه داد: از فردا گروه سنی بالای ۶۰ سال که تاکنون واکسن کرونا را دریافت نکرده اند می‌توانند بدون نوبت گیری برای دریافت واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار