معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در تعطیلات رسمی فعالیت داشته و تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، دهقانی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تعطیلی سراسری در کشور گفت: مراکز تجمیعی واکسیناسیون در استان در روز‌های ۲۵، ۲۶ و ۳۰ مرداد ماه، صبح‌ها از ساعت هشت تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۲۱ فعال هستند.

دهقانی ادامه داد: همچنین مراکز تجمیعی واکسیناسیون در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و روز جمعه در شیفت صبح تزریق واکسن را انجام می‌دهند.

او افزود: مراکز خدمات جامع سلامت که در شهر یزد به عنوان مراکز واکسیناسیون انتخاب شده اند، در روز‌های ۲۵،۲۶ و ۳۰ مرداد همانند قبل در شیفت صبح فعالیت خواهند داشت.

رئیس مرکز بهداشت استان یزد اظهار داشت: شهرستان‌های فاقد مراکز تجمیعی واکسیناسیون، یک مرکز شهری در روز‌های ۲۵، ۲۶ و ۳۰ مرداد ماه در دو شیفت صبح و عصر و در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی و در روز جمعه در شیفت صبح جهت واکسیناسیون فعالیت خواهند داشت.

 دهقانی تاکید کرد: کلیه مراکز ۱۶ ساعته منتخب کووید۱۹ در تمامی روز‌های تعطیل صبح و عصر فعال هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تزریق ۳۰۷ هزار و ۵۶۱ دوز واکسن در استان، تصریح کرد: از این تعداد ۲۳۳ هزار و ۳۴۳ دوز در نوبت اول و ۷۴ هزار و ۲۱۸ دوز در نوبت دوم به گروه‌های هدف تزریق شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.