سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمدید قرارداد ۲ ساله با این تیم، اظهار داشت: به عنوان عضو کوچکی از پرسپولیس تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا این تیم موفق شود. این موفقیت تنها با حمایت به دست می‌آید. در بازار نقل و انتقالات فعلی، رقابت با تیم‌های صنعتی  و دولتی سخت است. بعضی از بازیکنان رقم‌هایی پیشنهاد می‌دهند که رقابت را سخت می‌کند.  

او افزود: اگر فردی در پرسپولیس تلاش می‌کند، بحث مالی نیست بلکه عشق است. در تیم پرسپولیس عشق با نتیجه همراه است. وظیفه ما است که تلاشمان را انجام دهیم تا پرسپولیس موفق شود.

پیروانی در خصوص زمان آغاز تمرینات، گفت: از روز گذشته قرار بود تمرینات ما آغاز شود و مطمئن باشید با این که دیروز قرارداد نبسته بودم، اگر این تمرین برگزار می‌شد در آن شرکت می‌کردم. قرارداد ما با پرسپولیس دلی است، این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و وظیفه خودم می‌دانم هر کاری می‌توانم برایش انجام بدهم تا پرسپولیس سربلند شود. قول قهرمانی ششم را در جشن قهرمانی پنجم به طرفداران دادیم. قرارداد من دو ساله است و اگر پس از این مدت هم قراردادم تمام شود، با وجود قرارداد نداشتن باز هم سر تمرین حاضر می‌شوم.  

پیروانی درباره نامه منتشرشده باشگاه پرسپولیس و درخواست از ۵ بازیکن برای تمدید قراردادشان توضیح داد: پرسپولیس قهرمان لیگ، سوپرجام و نایب قهرمان آسیا است. اعضای تیم و باشگاه دست به دست هم داده اند تا این اتفاقات برای پرسپولیس رقم بخورد. مطمئن باشید برای این که سال آینده هم تیمی خوب و قوی داشته باشیم، همه در تلاش هستیم. قرارداد برخی از بازیکنان تمام شده است و اطمینان دارم برای عقد قرارداد به باشگاه می‌آیند.

او ادامه داد: تعدادی از آن‌ها در تعطیلات بودند. چند بازیکن هم طبق نظر کادر فنی و سرمربی به پرسپولیس اضافه می‌شوند. شاید این کار دیر و زود داشته باشد، اما با آغاز تمرینات که از فردا شروع می‌شود، همه دست به دست هم می‌دهیم تا اتفاقات خوبی را برای باشگاه پرسپولیس رقم بزنیم.

پیروانی در مورد این که آیا خودش تماسی با احمد نوراللهی داشته است یا خیر، گفت: خیر، اما ان‌شاءالله در روز‌های آینده اتفاقات خوبی برای تیم رقم می‌خورد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در باره اتفاقات حاشیه‌ای اخیر برای حامد لک و حضور او در دادسرای تبریز، گفت: لک سال خوبی را از لحاظ فنی و اخلاقی پشت سر گذاشت، مطمئن باشید همه چیز ختم به خیر می‌شود. هر کسی پیراهن پرسپولیس را بپوشد با تمام وجود بازی می‌کند تا اتفاقات خوبی را برای تیم رقم بزند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار