قرارگاه عملیاتی کرونا هلال احمر چهارمحال و بختیاری به منظور ارائه خدمات فوری به بیماران تشکیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ایرج کیانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از تشکیل قرارگاه عملیاتی کرونا به منطور ارائه خدمات فوری به بیماران خبر داد و گفت: این قرارگاه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقدامات فوری دستگاه‌های اجرایی کشور برای کنترل شیوع افسارگسیخته ویروس منحوس کرونا در جمعیت هلال احمر استان فعال شد.

او افزود: با توجه به اینکه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط اعضای جوانان و داوطلبان هلال احمر از پارسال آغاز شده، اجرای آن در قالب تیم‌های ناظران سلامت تداوم می‌یابد و علاوه بر این طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی توسط معاونت جوانان در آیین‌های مذهبی دهه نخست محرم در استان اجرا می‌شود.


بیشتر بخوانید


کیانی اضافه کرد: با تشکیل ستاد‌های مردمی مقابله با کرونا این برنامه توسط معاونت داوطلبان به منظور جذب کمک‌های مردمی و پشتیبانی در استان اجرا می‌گردد.

او اظهار داشت: با استفاده از ظرفیت و توان خیران استان، بانک امانات تجهیزات پزشکی و توسعه آن به منظور ارائه خدمات رایگان و تأمین کپسول اکسیژن مورد نیاز برای بیماران کرونایی در جمعیت هلال احمر استان محقق می‌شود.

کیانی با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در زمان اضطراری توسط جمعیت هلال احمر، گفت: جمعیت هلال احمر استان این آمادگی را دارد تا در صورت اضطرار، از سالن‌های چندمنظوره خود برای همکاری و همراهی با دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی استفاده شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار