معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در شبانه روز گذشته با ثبت ۵ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی، مجموع فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به هزار و ۱۲ نفر رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: روز گذشته ۲۴۱ آزمایش تشخیص کرونا در استان انجام شد که در مجموع ۹۹ بیمار جدید شامل ۵۴ بستری و ۴۵ مورد سرپایی شناسایی شدند.

او افزود: از این تعداد ۲۲ مورد از بیرجند، یک مورد از سربیشه، یک مورد از سرایان، ۱۲ مورد از قاینات، ۱۵ مورد از نهبندان، ۱۹ مورد از طبس، ۱۹ مورد از زیرکوه، ۴ مورد از درمیان، ۴ مورد از فردوس  و ۲ مورد از خوسف بوده اند.

مهدی زاده عنوان کرد: در این مدت همچنین هزار و ۱۸۸ تست سریع کرونا در استان انجام شده که منجر به شناسایی ۲۶۸ بیمار کرونایی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند ادامه داد: در حال حاضر ۴۴۱ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۲۸۳ نفر دارای تست کرونای مثبت هستند و از این تعداد ۲۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که حال دو نفر از آن ها وخیم است.

او تصریح کرد: در شبانه روز گذشته ۱۲۴ بیمار با علائم تنفسی در بیمارستان‌های استان پذیرش شده اند که در همین مدت ۱۰۲ بیمار شامل ۶۲ بیمار کرونا مثبت با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

مهدی زاده ادامه داد: تاکنون ۲۴ هزار و ۹۹۰ بیمار مبتلا به کرونا بهبود یافته و یا در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در شبانه روز گذشته با ثبت ۵ مورد فوت جدید ناشی از کرونا در خراسان جنوبی، مجموع فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به هزار و ۱۲ نفر رسید.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.