نصیرایی در تشریح جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس با وزیر پیشنهادی:

شبکه ملی اطلاعات دغدغه وزیر پیشنهادی ارتباطات بود/ وزیر پیشنهادی کشاورزی برنامه تحولی دارد

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از نشست وزرای پیشنهادی ارتباطات و کشاورزی دولت سیزدهم با اعضای این کمیسیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح محتوای نشست این کمیسیون با وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از نشست های کمیسیون فرهنگی حاضر شد و علاوه بر توضیح درباره فعالیت‌ها و برنامه‌ها و اولویت‌هایش، به موضوع مهم شبکه ملی اطلاعات به عنوان یک دغدغه جدی پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین بحث حمایت از کسب و کارهای حوزه فضای مجازی از مهم ترین موضوعات مطرح شده در نشست صبح کمیسیون فرهنگی بود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به نشست عصر این کمیسیون با وزیر پیشنهادی کشاورزی اظهار کرد: این وزیر پیشنهادی، برنامه هایش را نسبت به مطالبات کشاورزان، دامداران و فعالان حوزه کشاورزی و دامداری ارائه کرد که بسیار مطلوب ارزیابی شد.

حجت الاسلام نصیرایی اظهار کرد: تغییر نگاه به حوزه کشاورزی و داشتن دید اقتصادی به این عرصه از برنامه‌های تحولی وزیر پیشنهادی کشاورزی است.

وی بیان کرد: به علاوه در نشست با وزیر پیشنهادی کشاورزی بر علمی بودن مطالعات و برنامه ها در زمینه کشاورزی تاکید شد و ساداتی نژاد در برنامه هایش به این مسئله پرداخته است.

این نماینده در پایان از حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در کمیسیون فرهنگی خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۰:۳۳ ۲۵ مرداد ۱۴۰۰
به سلامتی یکی قراره بیاد کلا گند بزنه به اینترنت کشور!
آخرین اخبار