سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به بیان توضیحاتی درباره جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی دفاع پرداخت.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود عباس زاده سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود با وزیر پیشنهادی دفاع گفت: امروز از ساعت ۱۰ کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی میزبان امیر سرتیپ آشتیانی برای تصدی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بود.

وی افزود: وزیر پیشنهادی دفاع برنامه‌های عملیاتی خودشان برای ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری مجموعه دفاعی کشور ارائه دادند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: خوشبختانه آنچه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی انتظار داشتند و مطالبه مردم به عنوان تامین امنیت بیشتر در پی آن بودند مطرح شد.

مشکینی در اداره درباره دو محور درخواست نمایندگان از وزیر دفاع توضیح داد: ارتقا ظرفیت دفاعی کشور در دو حوزه پدافندی و آفندی مورد بررسی قرار گرفت و بر پیشرفت علم و تکنولوژی در حوزه دفاع تاکید زیادی شد.

مشکینی خاطر نشان کرد: محور‌های مطالبات نمایندگان تا پایان جلسه مطرح و وزیر پیشنهادی این اطمینان را داد که این حرکت رو به جلو در حوزه دفاعی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بر اساس سند چشم اندازه ۲۰ ساله خودش را تطبیق داده و از منظر دفاعی از دو بعد سخت افزاری و نرم افزاری اولین کشور منطقه است.

به گفته‌ این نماینده مجلس، این اول بودن و دست برتر را داشتن باید با فاصله بیشتری حفظ شود. وزیر دفاع پیشنهادی برنامه و چشم اندازی ۱۰ ساله در حوزه پیشرفت دفاعی کشور تدوین کرده است.

عباس زاده مشکینی افزود: وزیر پیشنهادی از بدنه وزارت دفاع است و در ستاد کار کرده و برنامه‌هایی برای ارتقای رفاه نیرو‌های مسلح دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار