یک شرکت اراکی سالیانه بیش از ۸۰ هزار شیر مخروطی تخصصی تولید می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سید علی آقازاده استاندار مرکزی در بازدید از یک شرکت تولید شیر‌های نفت و گاز در قطب صنعتی اراک گفت: این شرکت سالیانه بیش از ۸۰ هزار شیر مخروطی تخصصی در اندازه و سایز‌های مختلف تولید می‌کند.

آقازاده افزود: این شرکت یکی از افتخارات صنعت کشور است چرا که یکی از تخصصی‌ترین اقدامات مربوط به حوزه نفت و گاز را انجام می‌دهد.

او اضافه کرد: اجرای خط لوله گوره به جاسب که حدود یک ماه پیش افتتاح شد و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر است افتخاری برای استان مرکزی و این شرکت است.

استاندار مرکزی مرکزی بیان کرد: این شرکت صنعتی برای خط لوله گوره به جاسب شیر‌های مخروطی با ارتفاع ۷ متر و وزن بیش از ۳۰ تن طراحی و نصب کرد.

او ادامه داد: این شرکت تولید شیر‌های نفت و گاز در اراک حدود ۵ سال پیش با مشکلات عدیده و طاقت فرسایی مواجه بود، اما با اهتمام ویژه و پشتکار سرمایه گذار، این شرکت متحول شده است.

آقازاده تصریح کرد: این شرکت یک شرکت کاملا تخصصی است که برای خود بازار خوبی در کشور‌های منطقه و کشور‌های همسایه از جمله عراق و ... ایجاد کرده است.

او گفت: برای چند ماه آینده هم کار‌های بزرگتر و پیچیده‌تر و علمی‌تر که نیاز کشور‌های خارجی به این اقدامات بالا است، از سوی این شرکت انجام خواهد شد.
شرکت تولید شیر‌های نفت و گاز در اراک یکی از شرکت‌های مدرن و با دانش پیچیده ساخت شیر‌های مخروطی صنعتی است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.