معاون شهردار تهران گفت: براساس مصوبه شورای حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی روز‌های ۲۵ تا ۳۰مرداد، طرح ترافیک در این روز‌ها اجرا نمی‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره لغو طرح ترافیک در تهران گفت: شصت و نهمین جلسه شورای حمل و نقل و ترافیک درباره لغو طرح ترافیک امروز با حضور اعضا در محل معاونت حمل و نقل و ترافیک برگزار شد.

وی افزود: اجرای طرح ترافیک از روز دوشنبه ۲۵مرداد تا ۳۰مرداد لغو شد همچنین تمامی مراکز معاینه فنی در روز‌ها یاد شده تعطیل است.

معاون شهردار تهران گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک‌ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روز‌های چهارشنبه تا جمعه این هفته همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی و عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران دراین روزها، مقرر شد که 3 روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه شامل روز‌های دوشنبه، سه شنبه وشنبه ۲۶،۲۵و۳۰مرداد نیز، محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود و تمامی مراکز معاینه فنی تعطیل خواهد بود.

هاشمی در پایان از شهروندان درخواست کرد علیرغم لغو طرح ترافیک در شرایط بحرانی کرونا از تردد‌های غیر ضروری پرهیز کنند.


بیشتر بخو انید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
این تعطیلی به درد خوتون میخوره!!دو روز قبل اعلام کردید خیلی ها رفتن مسافرت این یعنی چی؟!چرا همون موقع که اعلام میکنید راهها را نمیبندید؟!
Germany
ناشناس
۱۵:۵۹ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
وقتی ویروس تو مترو و اتوبوس خوب پخش شد ؟
دیگه فایده نداره
Iran (Islamic Republic of)
کرونا در کمین است
۱۵:۳۸ ۲۴ مرداد ۱۴۰۰
سلام
یک اشکال بزرگ ستاد کرونا اینه که از یکی دو روز قبل اعلام می‌کنند که قراره تعطیل بشه و طرح اجرا بشه و این باعث میشه عده‌ای آدم بی فکر سریع بار سفر ببندند و بروند و موج بعدی شروع بشه .
آخه واقعا نمیشه همان لحظه که اعلام می کنند راهها را ببندند .
یعنی افرادی که در ستاد هستند به این موضوع واقف نیستند ؟؟؟؟؟
این بود طرح ضربتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من ساکن کرج هستم دلم میخواست دیروز اتوبان رو می‌دیدید.
خدایی ۲ ساله از خانه نشینی و ترس کرونا خسته شدیم .
بعضی از مردم که بی فکر هستند و پی خوشی خودشان هستند از مسئولان توقع داریم درست اندیشه کنند .
اگر در آن دنیا بر گردن این آدم های بی فکر که می روند سفر حق الناسی باشه ،من به شخصه محاله آنها را ببخشم چون روا نیست ما از خانه نشینی و رعایت خسته بشیم و آنوقت عده ای ........