رونمایی از گوشی iQOO 8 Pro به همراه جدیدترین تراشه اسنپدراگون

گوشی iQOO 8 Pro با Snapdragon 888+ و حافظه داخلی RAM 8GB/12GB در سایت Geekbench رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرها حاکی از این است که گوشی Vivo با شناسه V۲۱۴۱A  می‌تواند پرچمدار سری iQOO ۸ باشد و سایت بنچمارک مشخصات کلیدی این گوشی را فاش کرد.

لیست گوشی Vivo V۲۱۴۱A در سایت Geekbench نشان می‌دهد که از پردازنده هشت هسته‌ای ۳.۰۰ گیگاهرتز کوالکام پشتیبانی می‌کند. این گوشی از تراشه Snapdragon ۸۸۸+ SoC بهره می‌برد و از انواع RAM مانند ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و همچنین از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که شناسه V۲۱۴۱A می‌تواند گوشی هوشمند iQOO ۸ Pro باشد و یکی دیگر از گوشی‌های Vivo با مدل V۲۱۳۶A توسط ۳C با شارژر سریع ۱۲۰W تایید شده و این گوشی ممکن است با رنگ سفید در بازار عرضه شود.

رونمایی از گوشی iQOO 8 Pro با Snapdragon 888+

مشخصات گوشی iQOO ۸ Pro

گزارش‌های منتشر شده در این‌باره ادعا کرده‌اند که iQOO ۸ Pro مجهز به پنل ۶.۷۸ اینچی Samsung E۵ LTPO AMOLED با لبه‌های خمیده است و وضوح ۲K+ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می‌دهد و این گوشی از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز انرژی می‌گیرد.

به غیر از شارژ سریع ۱۲۰ واتی، دستگاه ممکن است از شارژ بی سیم ۵۰ واتی و شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی پشتیبانی کند. دوربین پشتی iQOO ۸ Pro دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو ۱۶ مگاپیکسلی است و در حال حاضر، هیچ حرفی در مورد دوربین جلوی دستگاه وجود ندارد و سری iQOO ۸ ۱۷ آگوست در چین آغاز به کار می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: گوشی هوشمند ، گوشی vivo
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار