هیئت کوشکنوی یزد مبلغ ۱۰۲ میلیون تومان را برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب طرح هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان پرداخت نمود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در آیینی با حضور مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان یزد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار گردید، مبلغ ۳۰ میلیون تومان از طرف سینه زنان هیئت کوشکنوی یزد و مبلغ ۷۲ میلیون تومان از سوی موسسه خیریه چهارده معصوم و حضرت ابوالفضل عباس(ع) این محله برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا شد تا برای دومین سال متوالی در این پویش شرکت کرده باشند.

سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر گفت: این هیئت با مراجعه به ستاد دیه استان یزد، آمادگی خود را برای اختصاص هزینه‌های عزاداری امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اعلام نمود.

او افزود: دیروز در آیینی با حضور پیر غلامان، مداحان و اعضای هییت امناء مبلغ ۱۰۲ میلیون تومان از سوی این هیأت به ستاد دیه استان پرداخت شد.

لازم به ذکر است که  این طرح به همت ستاد دیه استان یزد و شورای هیئت‌های مذهبی استان و شهرستان یزد، سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد و شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد برگزار می شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.