۴ نماینده آذربایجان شرقی در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ایوب بهتاج  مدیرکل ورزش و جوانان استان  گفت:سیامک صالح فرج زاده، بهمن رضایی، حاج علی کشفیا به عنوان سرپرست و ابراهیم فیروزی به عنوان داور از استان آذربایجان شرقی اعزام خواهند شد.

او با بیان اینکه ورزشکاران استان به عنوان بهترین‌های رشته در کشور در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور داشتند، افزود:طبق نظر کارشناسان ورزشی میرهاشم حسینی تکواندوکار میانه‌ای از شانس بالایی برای کسب طلا برخوردار بود، ولی به دلیل حضور تکواندوکار ناشناخته ازبکستانی که هیچ شناختی از وی نیز در دست نبود حسینی با وجود عملکرد قابل قبول نتوانست به مرحله بالا صعود کند و از دست یابی به مدال بازماند.

او با اشاره به اینکه تلاش صفرزاده را نمی‌توان نادیده گرفت افزود: میلاد وزیری با موفقیت در مرحله نخست مسابقات تیراندازی با کمان از بین ۱۳۵ نفر شرکت کننده به جمع ۶۴ نفر ورود پیدا کرد و با توجه به سطح بالایی که این رسته در آسیا و جهان دارد رقبای قدری داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در مورد مهدی پیرزاده هم گفت: وی به دلیل ضعف مدیریت فدراسیون دو و میدانی و رعایت نکردن اصول ورزش قهرمانی شامل اسکان در هتل، محل مسابقه و حتی برگزاری مسابقات لیگ در چند روز مانده به زمان اعزام، نتوانست شرایط قرنطینه‌ای را رعایت کند و پیرجهان هم به دلیل مثبت بودن تست کرونا نتوانست به این رقابت‌ها اعزام شود.

بهتاج در خصوص وضعیت باشگاه تراکتور اظهار کرد: در چند روز اخیر مصاحبه‌هایی که از سوی مدیرعامل و سرمربی این باشگاه انجام شده هواداران را با نگرانی‌هایی روبرو کرده است.

او در مورد باشگاه ماشین سازی هم گفت: انتقال این باشگاه از مالکیت قبلی به آقای قربانی رسمی و ثبت نشده است، ولی مالک جدید از بدو ورود با مشکلات باشگاه دست و پنجه نرم کرده و برای حل آن‌ها برنامه ارائه داده است و امیدوارم در فصل جدید شاهد موفقیت باشگاه ریشه دار تبریزی باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا اداره کل اجازه و توان حمایت مالی از باشگاه‌های ورزشی فعال را دارد تصریح کرد: نه طبق قانون اداره کل ورزش و جوانان می‌تواند حمایت مالی از باشگاه‌ها داشته باشد و نه اینکه توان مالی این اداره به حدی است که در این موضوع ورود کند، ولی در بحث در اختیار گذاری ورزشگاه و امکانات ورزشی دست اداره کل باز‌تر است در حدی که در ورزشگاه یادگار امام هزینه تغییر و تجهیز رختکن ورزشکاران، احداث حوض‌های آب سرد و گرم، اتاق ماساژ و فنی تامین شده است.
مسابقات پارالمپیک توکیو از دوم تا چهاردهم شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار