تیرانداز ملی‌پوش تبریزی مدعی شد که بهترین عملکردش را در جام جهانی لهستان به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،نیما نادری پسر نوجوان و آینده‌دار تبریزی در رشته تیراندازی با کمان است که با قهرمانی در مسابقات کشوری به تیم ملی نوجوانان انتخاب شد و قرار است همراه با این تیم در رقابت‌های جهانی لهستان شرکت کند.

اودر آستانه حضور در جام جهانی در گفتگو با خبرنگار ما عنوان داشت: شرایطی که در اردو داشتیم بسیار خوب بود و روبه پیشرفت است و ماهم تمام سعی و تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در مسابقات جهانی لهستان حضور پیدا کنیم.

او ادامه داد: از تمامی کسانی که برای آمادگی بنده در راه‌یابی به تیم ملی و مسابقات تلاش کردند از جمله کاظم قبادی، رئیس هیات تیراندازی باکمان استان، سعید اسلامی دبیر هیات استان، خانواده، مربیان و اداره کل ورزش و جوانان استان تشکر می‌کنم.

پسر نوجوان و آینده‌دار تبریزی ادامه داد: تا جایی که با رقبای خودم در مشابقات جهانی آشنایی دارم، ورزشکاران خوب و توانمندی هستند، ولی ما هم با تلاش‌هایمان مطمئنا بهترین عملکردمان را برابر آن‌ها به نمایش خواهیم گذاشت.

نادری در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم بهترین نتایج را برای کشورم و استانم کسب کنم.

گفتنی است، مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی جهان هفته آینده به میزبانی کشور لهستان برگزار خواهد شد و تیم ملی تیراندازی با کمان نوجوانان کشور روز شنبه – ۱۶ مرداد ماه – عازم این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.