سرهنگ کهزادی از ممنوعیت تردد بین استانی خودرو‌های شخصی خبرداد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، اظهار داشت : بر اساس تصمیم جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هرگونه تردد بین استانی خودرو‌های شخصی از ساعت ۱۲روز یک شنبه تا ساعت ۲۴روز جمعه ۵شهریور ماه ممنوع می‌باشد.

او افزود:براین اساس محدودیت‌های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی استان اعمال و از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل وخروج خودرو‌های بومی به بیرون از استان جلوگیری به عمل می‌آید.

سرهنگ کهزادی ادامه داد : خودرو‌های غیربومی ۴۸ فرصت دارند از مناطق با وضعیت قرمز و نارنجی استان خارج شوند در غیر اینصورت مشمول جریمه ۱میلیون در شهر‌های قرمز و ۵۰۰هزار تومان در شهر‌های نارنجی می‌شوند.

رئیس پلیس راهور استان بابیان اینکه کلیه مجوز‌های صادره از سوی فرمانداری‌ها لغو می‌باشد افزود: به فرمانداری‌ها تاکید شده است به استثنای موارد ضروری از صدور مجوز تردد برای انجام سفر‌های بین استانی دراین مدت خودداری نمایید.

سرهنگ کهزادی با تاکیدبر اینکه جریمه‌های صادره کرونای پس از یک ماه دوبرابرخواهد شد یاد آورشد: محدودیت‌های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۲شب الی ۳صبح در معابر درونشهری شهر‌های استان همچنان همچون گذشته درحال اجراست.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.