سرهنگ کهزادی گفت: مرکز تعویض پلاک ایلام و دفاتر خدمات خودرویی در شهرستان‌های مهران، آّبدانان و دره شهر پس از ۲ هفته تعطیلی، از شنبه ۹ مرداد بازگشایی می شود.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با عنایت به اینکه مراکز تعویض پلاک، دفاتر خدمات خودرویی و واحد‌های شماره گذاری جزء مشاغل هفتگانه شامل ممنوعیت فعالیت در بند "ج" مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نمی‌باشند، لذا از روز شنبه ۹ مرداد فعالیت دائمی آن‌ها در تمامی وضعیت‌های قرمز، نارنجی، زرد و آبی با رعایت کامل و دقیق پروتکل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک توسط کلیه کارکنان و مراجعه کنندگان و پذیرش مراجعه کنندگان بر اساس نوبت دهی اینترنتی بلامانع است.

او افزود: به منظور جلوگیری از تجمع و پیشگیری از ویروس کرونا، امور مراجعه کنندگان براساس نوبت دهی اینترنتی انجام می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: کلیه وکالت نامه‌های صادره به تعداد روز‌های تعطیل ایام کرونایی در هر استان و شهرستان دارای اعتبار هستند. سرهنگ کهزادی با تاکید بر اینکه هیچ گونه خدماتی به افراد فاقد نوبت ارائه نمی‌شود، از متقاضیان نقل و انتقال خودرو خواست: قبل از مراجعه به مرکز تعویض پلاک، حتما نسبت به دریافت نوبت بصورت اینترتنی از طریق سایت راهور ۱۲۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.