نصب پرچم، بیرق و نماد‌های عاشورایی در معابر و خیابان‌های شهرکرد نشانگر حال و هوای عزاداری و بیانگر عزم جدی سوگواران برای برگزاری آیین‌ها در دومین محرم کرونایی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، نصب پرچم، بیرق و نماد‌های عاشورایی در معابر و خیابان‌های شهرکرد نشانگر حال و هوای عزاداری و بیانگر عزم جدی سوگواران برای برگزاری آیین‌ها در دومین محرم کرونایی است که با توجه به شرایط خاص کشور در بحران کرونا، با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی همراه خواهد بود.

اکبر ایازی مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال هم ویروس کرونا محدودیت‌هایی برای برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم ایجاد کرده است، بنابراین به‌منظور تبیین سیره حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و ترویج فرهنگ عاشورایی، فضاسازی شهر با همت هیئات مذهبی متفاوت‌تر از سال‌های قبل انجام شد.


بیشتر بخوانید


او افزود: نصب بنر‌های عزا و سوگواری در مسیر‌های اصلی، بلوار‌ها و میادین با محوریت شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» انجام و با استفاده از پرچم، پارچه، ریسه، بنر و چهار تابلو پازلی سازمان فرهنگی، اجتماعی، شهر سیاه‌پوش شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار