رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی در جنوب غرب خوزستان باید احیاء و اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان نشست ستاد مقابله با کرونا در فرمانداری آبادان گفت :مدیریت وضعیت کرونا و نظارت بر محدودیت ها جدی گرفته نمی شود.

او افزود:حدود ۵۰ درصد از هیات های مذهبی هنگام عزاداری شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان تصریح کرد:قبح پلمب کردن اصناف متخلف شکسته شده و فروشندگانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نمی کنند هنگامی که اخطار بسته شدن کسب و کار را دریافت می کنند لبخند می زنند و شیوه نامه ها را به تمسخر می گیرند.

سلمان زاده با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی به سرعت باید احیاء و اجرا شود اضافه کرد:به مراکز تجمیعی بیشتری برای انجام واکسیناسیون گروه های هدف نیاز داریم.

او گفت:برای کنترل و پایش در مرزها همکاری های لازم انجام نمی شود.

فعالیت قرارگاه طرح شهید سلیمانی 

سرهنگ احمدی  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان نیز با بیان اینکه اولویت همه مسئولان به شکل مهم و فوری باید مقابله با کرونا باشد گفت:قرارگاه طرح شهید سلیمانی را به شکل ویژه فعال کرده ایم، فردا رزمایش استانی طرح شهید سلیمانی را برگزار خواهیم کرد.

او با اشاره به تشدید تهیه و ارسال کمک های مومنانه افزود:نیروهای سپاه و بسیج با همکاری علمی و عملی و به صورت تمام عیار به یاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان می شتابند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آبادان تصریح کرد:انجام کار فرهنگی به ویژه در خصوص آگاهی بخشی در زمینه دریافت واکسن از سوی نیروهای مردمی سپاه و بسیج در دستور کار است.

این مقام مسئول اضافه کرد:اجرای محدودیت ها و نظارت در شهر از سوی مسئولان مرتبط به درستی انجام نمی شود،بانک ها،انواع ادارات دولتی و خصوصی،پارک ها،کافی شاپ ها و رستوران ها بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی در حال فعالیت حداکثری هستند و این به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

سرهنگ احمدی عنوان کرد:دستگاه های اجرایی در شهرستان کوچکترین یاری به مجموعه بهداشت و درمان نرسانده است.

مصوبات ستاد مقابله با کرونا ضمانت اجرایی ندارد و چندین ماه است که شاهد عمل به مصوبات نیستیم،با متخلفان دولتی در این زمینه برخورد قانونی نشده است،ما در این زمینه از برخی مسئولان گلایه جدی داریم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.