حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : مرکز سلامت برای سالمندان و کودکان اوتیسمی به همت مجمع خیرین سلامت کرمانشاه احیا شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، صالحی حجت الاسلام محمد صالحی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با بیان اینکه مرکز سلامت برای سالمندان و کودکان اوتیسمی به همت مجمع خیرین سلامت کرمانشاه احیا شده، گفت : این مرکز به نقطه امیدی برای سالمندان و بیماران اوتیسمی تبدیل خواهد شد و امید است بتواند با ارائه خدمات مرتبط با سلامت برای سالمندان و کودکان اوتیسمی مفید واقع شود.

او با بیان اینکه اجرای امینانه به نیات واقفین مهمترین هدف مجموعه اوقاف به عنوان متولی امور موقوفات است، گفت : اگر کسانی بخواهند در جهت اجرای نیات واقفین حرکت کنند مجموعه اوقاف با تمام توان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: اوقاف تنها نقش واسطه‌ای در اجرای نیات واقفین دارد و در تلاش است تا با اجرای امینانه به نیات واقفین در جهت اجرایی کردن نیات واقفین کار کرده و در این راستا از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد کرد.

او با اشاره به اقبال کرمانشاهی‌ها به وقف کردن، افزود: خیلی از مردم استان به این سنت حسنه اهتمام دارند و تمام دارایی‌های خود را وقف می‌کنند که با معرفی این دست خیران می‌توانیم دیگران را هم به این سنت حسنه و ماندگار تشویق کنیم.

صالحی اشاره‌ای هم به مجموعه اقدامات اوقاف کرمانشاه در طول دوران کرونا در یک و نیم سال گذشته داشت و گفت: تلاش کردیم تا با استفاده از ظرفیت موقوفات استان تا حد توان از خانواده‌هایی که در اثر کرونا کسب و کار خود را از دست داده و آسیب دیده بودند، با توزیع بسته‌های غذایی به صورت مقطعی حمایت به عمل آوریم که خوشبختانه در این زمینه اقدامات درخوری انجام دادیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.