سخنگوی کمیسیون صنایع گفت: باید به طور مبسوط  برنامه‌های وزیر پیشنهادی بررسی شود و بعد از آن در صحن علنی به این مسائل پرداخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روح الله عباسپور سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت وگوی زنده و در حاشیه نشست کمیسیون تخصصی خود برای بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی وزارت کشور گفت: مطابق آیین نامه داخلی مجلس بعد از اینکه اعلام وصول فهرست کابینه در هیات رئیسه صورت گرفت، وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌ها حضور پیدا می‌کنند.

عباسپور ادامه داد: چون کمیسیون صنایع در حوزه صنعت معدن تجارت و ارتباطات است، اولین وزیر صمت بود که دو ساعت در این کمیسیون صلاحیت، برنامه ها، گذشته و تحصیلات و تعهد وی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عباسپور ادامه داد: وی گذشته اجرایی و وضعیت برنامه‌های خود را مکتوب هم ارائه کرد و در قبال آن هم اعضای کمیسیون درباره مسائل مهم این وزارتخانه به بحث و بررسی پرداختند. امروز ۴۲ درصد درآمد ناخالص کشور در حوزه صنعت، معدن و .. است و چالش‌های جامعه در حوزه معیشت، تورم، تولید بازار و تولید، فولاد، بازار، سیمان و خودرو مورد سوال نمایندگان کمیسیون صنایع از وزیر پیشنهادی شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: به این نتیجه رسیدیم که این جلسه دو ساعته برای رسیدگی به صلاحیت وی کافی نیست و باید به طور مبسوط برنامه‌های وزیر پیشنهادی بررسی شود و بعد از آن در صحن علنی به این مسائل پرداخته می‌شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، دولت سیزدهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار