فرماندار اندیمشک گفت: حرکت تمام دسته‌های عزاداری در این شهرستان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری، فرماندار اندیمشک گفت: حرکت تمام دسته‌های عزاداری در این شهرستان ممنوع است و فقط هیئت‌های عزاداری می‌تواند در محل هیئت خود عزاداری کنند.

او بیان داشت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی در بین عزاداران حسینی الزامی است و عزاداران حسینی توجه داشته باشند با توجه وجود ویروس کرونا حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله اجتماعی را نیز رعایت کنند.

جهانگیری افزود: سن واکسیناسیون در استان خوزستان و اندیمشک کاهش پیدا کرده است و شهروندان با سن ۳۸سال به بالا می‌توانند هر چه سریعتر جهت تزریق واکسن کرونا به مراکز تجمعی واکسیناسیون سالن ورزشی حجاب و سالن ورزشی شهید سروندی مراجعه کنند.

فرماندار اندیمشک بابیان اینکه بازرسی از اصناف و بازاریان تشدید می‌شود گفت: ضرورت دارد کسبه و بازاریان همکاری لازم را با ستاد کرونا شهرستان داشته باشند و از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک جدا خودداری کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری مراسم‌های ترحیم و خاکسپاری فقط از روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۹ صبح امکان پذیر است و استفاده از بلندگو و سیستم صوتی نیز ممنوع است و کلینیک اورژانس کوی لور تجهیز شده است و در صورت نیاز بیماران کرونایی نیز در این مکان بستری خواهند شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: محرم1400 ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار