جمعی از دارندگان ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی دزفول خواستار تخصیص سهمیه گازوئیل برای دستگاه‌های خود شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  حدود ۷۰ نفر از دارندگان ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی شهرستان دزفول با دبه‌های خالی مقابل فرمانداری دزفول حاضر شدند که این افراد نسبت به قطع سهمیه سوخت خود اعتراض داشتند.

محسن سوداگر، نماینده انجمن صنفی ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی دزفول درخصوص مطالبات دستگاه داران  گفت: برخی مسئولان شناخت زیادی از شغل ما ندارند و نمی‌دانند هر سال بابت آبیاری مزارع کشاورزی، ۲.۵ سانتیمتر خاک از ابتدای زمین کشاورزی به انتهای آن جابه جا می‌شود که لازم است این زمین بعد از هر کشت تسطیح شود.

او با بیان اینکه قبول داریم گریدر یک دستگاه راهسازی است، ولی در جهت تهیه و تسطیح زمین‌های کشاورزی در خدمت بخش کشاورزی قرار دارد در نتیجه با حمایت از دستگاه داران در واقع از کشاورزی حمایت شده است، افزود:  ۴ نفر با فعالیت بر روی هر دستگاه شاغل شده‌اند و دزفول محل تجمع ماشین آلات کشاورزی و راهسازی منطقه است به طوریکه این ماشین آلات به شهر‌های همجوار هم خدمت رسانی می‌کنند.

سوداگر ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی را  سرمایه‌های عمرانی مملکت عنوان و تصریح کرد: جهاد کشاورزی ما را تایید کرده، ولی شرکت نفت به ما سوخت نمی‌دهد که در نتیجه مجبور هستیم سوخت مورد نیاز را با نرخ آزاد و با قیمت‌های نامتعارف بالای ۲۰ هزار ریال خریداری کنیم.

نماینده انجمن صنفی ماشین آلات تهیه و تسطیح کشاورزی و راهسازی دزفول اظهار داشت: سهمیه سوخت در برخی شهر‌های همجوار به ماشین آلات کشاورزی و راهسازی داده می‌شود، ولی در دزفول اینطور نیست، این دستگاه‌ها زیرساخت کشاورزی را آماده می‌کنند برای مثال گریدر جوی‌های کشاورزی را حفر می‌کند و سایر دستگاه‌ها اقداماتی نظیر تسطیح را انجام می‌دهند.

تجمع دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی دزفول نسبت به قطع سهمیه سوخت

یکی از دستگاه داران شهرستان دزفول نیز با اشاره به مشکلات سوخت گیری دستگاه‌ها با توجه به نداشتن سهمیه و منع پر کردن دبه در جایگاه‌های سوخت گفت: شعار امسال مانع زدایی است و انتظار داریم مسئولان این مانع را از سر راه ما بردارند تا ما هم نان زن و بچه خود را تامین کنیم.

تجمع دارندگان ماشین‌آلات کشاورزی دزفول نسبت به قطع سهمیه سوخت

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.