مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: وزارت بهداشت و درمان هنوز درخواست واردات واکسن کرونا از طریق این سازمان را نپذیرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،علی درویش‌پور، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: درخواست واردات ۵۰۰ هزار دز واکسن کرونا را به معاونت غذا و دارو وزارت بهداشت و درمان داده‌ایم که هنوز موافقت آن را دریافت نکرده‌ایم.

درویش‌پور در جلسه ستاد کرونای شهرستان قشم، افزود: برای قطع زنجیره کرونا از تمام ظرفیت‌های این مجموعه برای تجهیز و توسعه مراکز درمانی، استفاده خواهیم کرد ورفع نیاز‌های شبکه بهداشت قشم در اولویت این سازمان است.

او گفت: همه ما باید از کادر درمان که از اسفند ۹۸ تاکنون در خط مقدم مقابله با این ویروس مهلک شبانه روز تلاش می‌کنند، حمایت کنیم و به جای افزایش تعداد تخت‌ها در بیمارستان باید به فکر کاهش شیوع بیماری در جزیره باشیم تا کادر درمان هم نفسی بکشند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: با افزایش پایگاه‌های تزریق واکسن باید از هرگونه تجمع جلوگیری شود و نحوه نوبت دهی به مراجعه کنندگان هم اصلاح شود و در زمینه کمبود کادر درمان هم با استفاده از نیرو‌های دوره دیده هلال احمر، سپاه و ارتش و مربیان بهداشت آموزش و پرورش در این زمینه کمک کنیم.

درویش پور با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد کرونای شهرستان قشم، قانون است و با متخلفان باید با جدیت برخورد شود، افزود: کسانی که در اداره‌ها مصوبات را اجرا نمی‌کنند توبیخ و اصنافی که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند هم باید پلمب شوند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.