واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در قشم علیه ویروس کرونا از امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حمید رضا بهزادی،مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: واکسیناسیون افراد بالای ۳۸ سال در این شهرستان از امروز آغاز شد و در روزهای آینده به افراد بالای 18 سال می رسد.

بهزادی افزود: شهروندان به منظور تسهیل در روند واکسیناسیون باید با مراجعه به خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت، پرونده الکترونیک خانوار تشکیل دهند و سپس به مراکز واکسیناسیون  برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قشم گفت: تاکنون ۲۴ هزار دز واکسن برای افراد بالای ۴۵ سال در قشم تزریق شده است.

او افزود: از نظر مراجعه برای واکسیناسیون در استان هرمزگان رتبه پایینی داریم و افراد در این رده سنی استقبال چندانی نکردند.

بهزادی گفت:واکسیناسیون در مرکز تجمیع شهر قشم به نشانی روبروی اسکله دوحه، سالن ورزشی خلیج فارس، در شهر درگهان مرکز تجمیع به نشانی خیابان ناخدا، سالن اداره گمرک منطقه آزاد درگهان و در سایر مناطق شهرستان در مراکز خدمات جامع سلامت هر روستا  از ساعت ٩ تا ١٣ و ١٧ تا ٢١ به ارایه خدمات به مراجعه کنندگان می‌پردازند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.