رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ اهواز گفت: مرغ از نظر موجودی در بازار مشکلی ندارد و مرغ‌های منجمد ترکیه‌ای برای بازار تهیه شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصغر حسینی‌بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ اهواز گفت: مرغ از نظر موجودی در بازار مشکلی ندارد، اما در دو روز گذشته به صورت دستوری قیمت هر کیلوگرم خرید مرغ برای عاملان ۳۳ هزار تومان و قیمت فروش هر کیلوگرم مرغ جهت مصرف کننده ۳۴ هزار تومان اعلام شده است. 

او بیان داشت: توزیع کنندگان، مرغ را با قیمت‌های متفاوت به دست فروشندگان ما می‌رسانند و هر کدام برای خود، قیمتی دارند و قیمت هر کیلوگرم مرغ در بازار بیش از ۳۶ هزار تومان است و در بعضی از مکان‌ها به ۴۰ هزار تومان هم می‌رسد.

حسینی‌بهارانچی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود در بازار مرغ، می‌ترسیم که مرغ در بازار با کمبود مواجه شود. این کمبود ممکن است به دلیل افراد سودجو و دلال‌ها به وجود بیاید و مرغ منجمد در بازار مطابق با برنامه و به درستی توزیع نمی‌شود و معلوم نیست مشکل از کجاست.

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ، گوشت قرمز و تخم مرغ اهواز افزود: اخیرا، مرغ‌های منجمد ترکیه‌ای با قیمت دولتی توسط شرکت پشتیبانی امور دام برای بازار تهیه شده است که کیفیت آن به مراتب از مرغ‌های منجمد ما بهتر است و موجودی گوشت قرمز در بازار مناسب است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد و قیمت گوشت گوسفندی تغییر آنچنانی نداشته است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.