رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد گفت:مراسم امسال محرم برابر دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا و در فضای باز صحن امامزاده سید عباس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدرضا درتومی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بجنورد گفت:  مراسم شب‌های دهه اول محرم با حضور مردم عزادار امام حسین علیه السلام در محل امامزاده سید عباس ع بجنورد برگزار می‌شود.

درتومی افزود: مراسم امسال حرم برابر دستور العمل‌های ستاد ملی کرونا و در فضای باز صحن این امامزاده واجب التعظیم در حال برگزاری است.


بیشتر بخوانید


او  با اشاره به استقبال ویژه مردم شهر بجنورد از برنامه‌های حرم به راه اندازی غرفه فروش اقلام ویژه محرم در جوار این امامزاده اشاره کرد و گفت: نمایشگاه خیمه گاه بهشت و اردوگاه جهنم به همراه اکران واقعیت مجازی صحنه‌های شهادت حضرت ابالفضل علیه السلام و نیز غرفه کار با کودک و پاسخگویی به سوالات شرعی نیز از بخش‌های مختلف برنامه‌های امسال می‌باشد.

درتومی در پایان ضمن اشاره به طبخ و توزیع بالغ بر ۲۰۰۰پرس غذای گرم و بیرون بر از مشارکت ویژه با کمیته امداد امام خمینی ره بجنورد جهت توزیع بالغ بر ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان حاشیه شهر بجنورد خبر داد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.