معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از آمادگی سپاه برای راه اندازی بیمارستان صحرایی برای بیماران مبتلا به کرونا در موج جدید این بیماری در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، جلال فتاحی معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به پای کار بودن سپاه برای ایجاد بیمارستان صحرایی برای بیماران کرونایی، گفت : سپاه در استان کرمانشاه در صورت اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی سریعا در حوزه بستری بیماران کرونایی به میدان می‌آید.

او با اشاره به آماده بودن یک خوابگاه در منطقه حافظیه کرمانشاه برای بستری بیماران کرونایی در صورت نیاز، گفت : این مرکز ۲۴۰ نفر ظرفیت داشته و یک طبقه آن مردانه و طبقه دیگر زنانه است و در صورت نیاز فورا قابلیت استفاده برای بستری بیماران کرونایی را دارد.

معاون بهداشت و درمان سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: یک نقاهگاه با ظرفیت ۳۰۰ نفر نیز در سطح شهر کرمانشاه برای استفاده در موارد اضطراری از سوی سپاه آماده شده تا در صورت نیاز به کمک دانشگاه علوم پزشکی برویم.

فتاحی با اشاره به وجود فضا‌هایی در سپاه تمامی شهرستان‌ها برای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی در صورت نیاز، افزود: به هر اندازه که لازم شود برای خدمات رسانی به بیماران در استان ظرفیت داریم و در مواقع اضطراری در مدت زمان کوتاهی مراکز اقامتی سپاه را به مرکز بستری تبدیل خواهیم کرد.

فتاحی سپس اشاره‌ای هم به راه اندازی یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون برای کارکنان سپاه و سربازان داشت و گفت: تاکنون ۹۰ درصد کارکنان سپاه در استان علیه کرونا واکسینه شده اند و واکسیناسیون سربازان هم بزودی آغاز خواهد شد.

او ادامه داد: کار واکسیناسیون کارکنان سپاه در تمام شهرستان‌های استان با هماهنگی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و بهداری سپاه نبی اکرم (ص) استان در دست انجام است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.