سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی از مردم خواست مراسم عزاداری محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی را با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محسن نجات سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی گفت: با توجه به پیش رو بودن تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به شرایط بحرانی مشهد از لحاظ شیوع ویروس کرونا، مراسم عزاداری باید با رعایت نکات بهداشتی برپا شود که البته نظارت‌ها نیز در این خصوص افزایش می‌یابد.

او افزود: همچنین از هیات‌های عزاداری خواسته شده که در ایستگاه‌های صلواتی مقابل هیات ماسک و مواد ضدعفونی توزیع کنند.

سخنگوی قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با کرونا خراسان رضوی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران و کشور، بیمه امام حسین (ع) است و همه ارادت خاصی به سالار شهدا داریم، اما در شرایط فعلی اولویت کشور، مدیریت کروناست و باید در بخش‌های مختلف اهتمام ویژه در این خصوص وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید



نجات بیان کرد: خوشبختانه با همراهی مردم میزان تردد‌ها در مشهد و جاده‌های خراسان رضوی رو به کاهش است و برای مهار کرونا باید همدلی، وفاق و عزم جدی وجود داشته باشد.


او تصریح کرد: همچنین در شرایط موجود رسانه‌ها نیز باید به جای ایجاد هراس و وحشت در جامعه، مردم را به رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی ترغیب کنند، در این شرایط به همدلی نیاز داریم با سیاه نمایی کاری از پیش نمی‌رود.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.