متخصص بیهوشی و معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر از نجات یک بیمار باردار افغانستانی پس از ۴ ساعت عمل جراحی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدعلی ثقفی متخصص بیهوشی و معاون درمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر در گفتگو با خبرنگار فارس در بندرماهشهر گفت: روز گذشته پس از تاخیر در فاز زایمان مادری افغانستانی مجبور به انجام عمل سزارین جهت تولد نوزاد شدیم.

او افزود: خونریزی بسیار شدید کنترل نشده پس از عمل سزارین باعث ایجاد وخامت حال بیمار شد که تمام توان خود را برای بهبود این بیمار به کار بستیم.

معاون درمان شبکه بهداشت و درمان بندرماهشهر بیان کرد: تمام‌نیرو‌های متخصص خود در بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندرماهشهر، که شامل ۳ متخصص جراح زنان، ۲ متخصص اورولوژیست، ۲ متخصص بیهوشی و تمام تیم اتاق عمل برای نجات این مادر را بسیج کردیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: خوشحالیم که با همت پزشکان دلسوز با ۴ ساعت حضور در اتاق عمل توانستیم به وظیفه انسانی خود در قبال مهمان کشورمان و عزیزان هم زبان افغانی عمل کرده و این مادر را از مرگ نجات دهیم.

ثقفی در پایان گفت: اکنون حال عمومی بیمار و نوازد پسرش کاملا مساعد و در شرایط مناسب و ثبات به سر میبرد که به تشخیص پزشک امروز یا فردا میتواند مرخص شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.