مهم‌ترین حوادث قزوین امروز جمعه بیست و دوم مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردارعلی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یکی از قاچاقچیان به استان قزوین، شناسایی و دستگیری فرد مذکور را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی و کسب اطمینان از انتقال مواد و شناسایی خودروی فرد مذکور، اکیپی از ماموران عملیات ویژه، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه ماموران انتظامی شهرستان آبیک در عوارضی قزوین-کرج مستقر و بلافاصله با مشاهده خودرو دستور توقف آن را صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: متهم با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور ایست، با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت که طی تعقیب و گریز انجام شده، دستگیر و در بازرسی از خودرو وی، ۵۰ کیلو گرم تریاک جاساز شده کشف شد.

کشف ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی یک واحد غیر مجاز در خصوص نگهداری و استفاده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در شهرک صنعتی حیدریه شدند.

سرهنگ کوروش عزیزی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مورد نظر اعزام، و در بازرسی از آن، ۱۹ دستگاه ماینر قاچاق کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیرکردند.

به گفته فرمانده انتظامی تاکستان، کارشناسان مربوطه ارزش ریالی این دستگاه‌ها را حدود ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار