مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هجدهم مردادماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری قابل توجهی مواد مخدر مطلع شدند و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری آنان آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی مأموران پلیس مشخص شد، افرادی با ۲ دستگاه خودروی سواری در حال انتقال محموله مواد مخدر از یک استان جنوبی به سمت قزوین هستند.

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران موفق شدند با انجام عملیات تعقیب و گریز، هر ۲ خودروی قاچاقچیان را در یکی از محور‌های مواصلاتی شناسایی و توقیف کنند.

وی افزود: در بازرسی از خودروها، ۹۰ کیلو گرم تریاک کشف شد و ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

کشف ۴۰ دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال فاقد مجوز در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در اجرای اولین مرحله طرح مبارزه با استخراج کنندگان رمز ارزو برخورد با مزارع غیر مجاز، بررسی موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: ماموران پس شناسایی محل‌های مورد نظر و هماهنگی با مقام قضایی، در قالب ۲۰ اکیپ به همراه ماموران اداره برق در بازرسی از محل‌های مذکور ۴۰ دستگاه استخراج گر رمز ارز دیجیتال فاقد مجوز کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

مرغ‌های خارج از شبکه توزیع در بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: ماموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین گشت زنی در محور بوئین زهرا به استان البرز یک دستگاه کامیون حامل هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق را توقیف کردند.

سرهنگ رشید تبار افزود: یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

مرگ مرد جوان براثر سقوط از ارتفاع

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت: مرد جوانی در حال تعمیر سقف شیروانی سوله گاوداری در یکی از باغات دانسفهان بوده که به علت نامعلومی سقوط کرد و جان باخت.

سرهنگ رشید تبار به کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را در هنگام کار در ساختمان‌های مرتفع رعایت و با استفاده مناسب از وسایل ایمنی، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.