مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از راهیابی ۶۱ دانش آموز این ناحیه به مرحله کشوری جشنواره علمی -پژوهشی پژوهش سرا‌های دانش آموزی خبر داد.

صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۱۲۶ دانش آموز در مرحله منطقه به مرحله استانی معرفی شده اند و ۶۱ دانش آموز در مرحله استانی بعنوان نفرات برتر در ۱۰ محور مختلف جشنواره علمی- پژوهشی به مرحله کشوری رسیده اند.

او افزود: این دانش آموزان از پژوهش سرای دانش آموزی فارابی ناحیه یک اهواز با کسب ۶۱ رتبه مجوز راهیابی به مرحله کشوری را از آن خود کردند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: در دومین دور جشنواره علمی-پژوهشی در کل استان بالغ بر ۳۳ هزار دانش آموز ثبت نام نموده که از این۳۳ هزار نفر ۱۴۶۸۲ نفر یعنی حدوداً نیمی از ثبت نام شونده در استان، از ناحیه یک بوده اند.

نیسی گمراوی ضمن تبریک به دانش آموزان و اولیاء آن‌ها و تقدیر از آن‌ها اظهار کرد: این موفقیت حاصل تعامل بین معاونت متوسطه، مدیران مدارس، رابطان پژوهشی و پژوهش سرای دانش آموزی فارابی بوده که با ایجاد بستر مناسب برای حضور حداکثری طرح‌های پژوهشی در جشنواره، نقش موثری در گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش در میان دانش پژوهان نوجوان داشته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.