رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت:تعامل با رسانه‌ها و همکاری خبرنگاران با پلیس موجب شده است تا این نهاد خدماتی در انجام ماموریت‌های خود به مردم موفق عمل کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ رضا کریمی‌نژادرییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی گفت: رسانه چشم بیدار جامعه است و با تیزبینی مردم را از رویداد‌های جامعه و عملکرد مسوولان آگاه می‌کند.

او با بیان اینکه پلیس راهور ویترین نیروی انتظامی محسوب می‌شودافزود: همکاری خبرنگاران و رسانه‌ها با پلیس راهور در انجام طرح‌های زمستانی راهداری موجب شده است تا آمار سوانح در جاده‌ها کاهش یابد.

او بیان کرد: خبرنگاران و رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی به موقع هشدار‌های پلیس به رانندگان و مسافران بازوی کمکی پلیس راهور در پیشگیری از بروز حوادث در جاده‌ها هستند و در سایه این تعامل بین پلیس و رسانه‌ها، میزان رضایتمندی مردم از پلیس بالاتر رفته است.

رییس پلیس راه آذربایجان‌شرقی با اشاره به نقاط حادثه‌خیر در جاده‌های استان به ویژه «کسایی» تبریز، ادامه داد: با پیگیری رسانه‌ها و تلاش پلیس بسیاری از این نقاط در جاده‌های استان اصلاح شده و جلو احداث یک ایستگاه «سی ان جی» در کسایی که قرار بود در بدترین نقطه احداث شود، گرفته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار