مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز از هوشمندسازی ۸۰درصد ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، غنی زاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تبریز گفت: کنترل کلیه خطوط ۶۵ گانه اتوبوسرانی خصوصا مسیر تندرو تحت نظارت مرکز کنترل ترافیک شرکت واحد می‌باشد و با همکاری پلیس محترم راهور خودرو‌های شخصی که در این مسیر تردد می‌کنند توسط مرکز کنترل ترافیک جریمه می‌شوند و فقط خودرو‌هایی که دارای پلاک انتظامی هستند اجازه تردد در این مسیر را دارند.

او ادامه داد: زمان انتظار برای مسیر تندرو زیر ۲ دقیقه است و تعداد قابل توجهی اتوبوس در این مسیر تردد می‌کنند و حتی در صورت نیاز مینی بوس‌های کمکی نیز در این مسیر به فعالیت می‌پردازند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی درخصوص حقوق کارکنان مسیر تندرو گفت: امور کنترل و شارژ کارت بلیت مسیر BRT از طریق مناقصه عمومی به پیمان کار واگذار شده است و آن‌ها بر اساس قانون کار حقوق و مزایا دریافت می‌کنند و ما ناظر بر دریافت حقوق آن‌ها هستیم.

او با اشاره به کمک‌های این شرکت به بخش خصوصی از بابت محدودیت‌های کرونایی طی پارسال گفت:در سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد ریال از بابت ضرر و زیان‌های محدودیت‌های کرونایی که متوجه ناوگان بخش خصوصی شده بود پرداخت شد و امسال نیز سعی داریم با اخذ مجوز‌های لازم کمک‌های مالی به این بخش داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار