دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: در حال حاضر ۹۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های این استان بستری هستند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۱۲۱ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند افزود: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۳۸ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر از فوت ۹ بیمار کرونایی در شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: امروز ۹ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در این استان ثبت‌ شده است.

کشمیری عنوان کرد: موارد فوتی شامل ۵ خانم در رده سنی ۷۹، ۷۲،۶۱، ۵۷، ۴۲ ساله و چهار آقای ۶۶، ۶۱،۵۲ و ۲۹ ساله هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، فشارخون بالا، آسم، نارسایی کلیوی، بیماری قلبی، چاقی مفرط، سل مقاوم به درمان و سرطان خون بوده‌اند.

او  افزود: در شبانه‌روز گذشته ۱۴۱ بیمار نیز با حال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد ۱۲۱ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: تاکنون هزار و ۵۷۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

کشمیری عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۳ هزار و ۵۳۶ نفر در استان بوشهر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.