کرونا همچنان در بوشهر می‌تازد و جان می‌ستاند؛ امروز هم این ویروس فرصت زندگی را از ۱۳ نفر دیگر گرفت تا تعداد قربانیان به هزار و ۵۵۰ نفر برسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان  را ۸۳۷ نفر عنوان کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۸ بیمار جدید در این بخش‌ها بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۸۵ مورد به کرونا، قطعی است.

او با اشاره به اینکه اکنون ۵۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند، افزود: ۳۱ نفر از این افراد در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه ۱۳ نفر امروز قربانی کرونا شدند، ادامه داد: این افراد شامل ۳ مرد ۷۷، ۷۱ و ۶۱ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای ریوی، فشارخون و دیابت، ۳ مرد ۶۳، ۵۹ و ۳۹ ساله بدون سابقه بیماری، ۵ زن ۸۶، ۶۵، ۶۲، ۵۹ و ۵۴ ساله با سابقه بیماری قلبی، فشار خون و دیابت و ۲ زن ۵۸ و ۴۰ ساله بدون سابقه بیماری هستند.

او گفت: در شبانه‌روز گذشته ۱۷۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۱۴۲ نفر به کرونا مبتلا بودند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۷۲ هزار و  ۱۱۲  نفر در استان به این ویروس دچار شده‌اند و هزار و ۵۵۰ نفر هم  جان خود را از دست داده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری گفت: فقط با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دورهمی می‌توانیم از این موج بگذریم و از مردم می‌خواهیم جز برای موارد ضروری از منزل خارج نشوند و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.