با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از دانش آموزان دارای رتبه‌های برتر کنکور در خنداب تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خنداب با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی از ۳ دانش آموز این شهرستان که رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۰ را کسب کرده بودند قدردانی شد.

حسین آبادی مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه شتاب بخشی حوزه سواد آموزی در شهرستان با توجه به پراکندگی روستا‌ها و تامین فضا‌های آموزشی مورد نیاز با توجه به بازگشایی مدارس در مهر ۱۴۰۰ بود.

حسین آبادی افزود: در این جلسه پیگیری فضا‌های آموزشی که در اختیار سایر ادارات و ارگان‌ها است، شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل، ساماندهی فضا‌های بلا استفاده آموزشی مصوب شد.

او اضافه کرد: همچنین استفاده از ظرفیت دهیاران و شورا‌ها در روستا‌ها و شورای شهر و شهرداران در ۲ شهر خنداب و جاورسیان برای شناسایی والدین بیسواد، استفاده از ظرفیت خیرین در ساخت مدارس برای حذف مدارس کانکسی شهرستان و بررسی آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان از دیگر مصوبات این جلسه بود.

دویست و چهل و یکمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان خنداب با حضور حسین آبادی مدیر کل آموزش و پرورش استان، اتابکی مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی استانداری مرکزی برگزار شد.


آسفالت مدارس، سند دار کردن املاک آموزش و پرورش، اتمام مدارس دیزآباد و آقداش مهم‌ترین مصوبات جلسه قبل بود که در ابتدا به آن پرداخته شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.