همه سربازان پایگاه هوایی وحدتی با همکاری شبکه بهداشت و درمان اندیمشک به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا مایه کوبی شدند.

امیر سرتیپ ۲ خلبان جواد ولدی فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول یا شکاری وحدتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در حاشیه بازید از واکسیناسیون کارکنان وظیفه و بیماران صعب العلاج پایگاه شکاری وحدتی ضمن تقدیر و تشکر از کادر درمان بیمارستان این پایگاه گفت: در این طرح که با همکاری اداره بهداشت شهرستان اندیمشک بیش از ۶۰۰ دُز واکسن جهت واکسینه کردن سربازان این پایگاه تهیه گردید و همه سربازان این پایگاه واکسینه شدند.

امیر ولدی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از فرمانداری شهرستان اندیمشک جهانگیری و همچنین کاظمی رئیس اداره بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک گفت: ظرف چند روز آینده با همت اداره بهداشت شهرستان اندیمشک طرح واکسیناسیون کارکنان و خانواده‌های ساکن کوی سازمانی هم شروع خواهد شد.

او در ادامه با توجه به فرمایشات روز گذشته رهبر انقلاب در خصوص پشتیبانی نیرو‌های مسلح از کادر درمان در خصوص مقابله با بیماری کرونا گفت: پایگاه شکاری وحدتی با تمامی زیر ساخت‌ها و تجهیزات مرتبط با پیشگیری از بیماری کرونا آماده کمک رسانی در جبهه‌های مقابله با کرونا است و بیمارستان این پایگاه در حالت اماده باش کامل قرار دارد.

امیر ولدی در ادامه خطاب به کارکنان وظیفه افزود: سلامتی کارکنان وظیفه برای ما بسیار مهم و حیاتی است و در مسیر حفظ سلامت سربازان که در اصل امانت خانواده هایشان نزد ما هستند از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم و واکسینه کردن سربازان نشان‌دهنده همین موضوع است.

واکسیناسیون سربازان پایگاه هوایی وحدتی

واکسیناسیون سربازان پایگاه هوایی وحدتی

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.