مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایرگفت: امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و خطر شیوع در بین کودکان همایش شیرخوارگان حسینی دراین شهرستان برگزار نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام روح الله نجفی مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت ۲۲۰ هیئت در دهه اول محرم در شهرستان ملایر، بیان کرد: امسال نیز مانند سال گذشته به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و به‌ویژه خطر شیوع در بین کودکان، همایش شیرخوارگان حسینی در شهرستان ملایر برگزار نمی‌شود.

او از آغاز برنامه‌های عزاداری هیئت‌های مذهبی همزمان با آغاز ماه محرم در سطح شهرستان خبر داد و افزود: حدود ۲۲۰ هیئت در شهرستان با گرفتن مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی هر شب برنامه‌های عزاداری سید الشهدا (ع) را در فضای باز و به مدت دو ساعت برگزار می‌کنند.

نجفی به فعالیت ۱۵۰ مبلغ در مساجد، حیسنیه‌ها و هیئت‌های مذهبی در دهه اول ماه محرم اشاره و ابراز داشت: ۲۰ مبلغ اعزامی از شهر قم در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار شهرستان به تبیین قیام عاشورا و شعور حسینی بین مردم می‌پردازند.

اوبا تأکید بر اینکه تنها برپایی نماز جماعت در فضای سربسته مساجد انجام می‌شود، اضافه کرد: تمامی هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان موظف هستند که مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) را در مدت دو ساعت و با رعایت کلیه دستورالعمل‌ها ونکات بهداشتی مصوبه ستاد مقابله با کرونا در فضای باز برگزار کنند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.